W sprawie wiosny

Dla niecierpliwych, trochę wiosny, może uda się ją wywołać :  )

9 komentarzy to “W sprawie wiosny”

  1. Lovely images, Barbara! I adore the colour of the light passing through the leaves, full of promise.

  2. super zdjęcia!

  3. Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
    Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
    Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
    Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to Ty
    Wiosna, wiosna, wiosna, ach to Ty

    Wiosna, wiosna, wiosna, KIEDY PRZYJDZIESZ POWIEDZ MI ??????
    Tak by się chciało już to śpiewać.

    Miłego dnia KASIA

    • …niestety nie pozostaje nic innego na razie, jak zanucić sobie to:

      „Wiosna wiosna już w powietrzu
      Człowiek ptak i kwiat ją przeczuł
      Ile do niej jeszcze dób
      Liczą usta pąk i dziób
      A ja wcale nie w zapale
      I z zachwytem się nie palę
      Bo mi starsza jestem czym
      tym bardziej szkoda zim

      Zima trudna zima brudna zima nudna żaden bal
      Zima ziębi zima gnębi ale zimy zimy żal
      Zima mrozi zima grozi nie dowozi w zaspach tkwi
      Ale mimo zmartwień z zimą żal tej zimy zimy mi

      Mało co mnie bawi w zimie ani zamieć ani wymieć
      A w zakresie łyżew nart mi nie dopisuje hart
      Kiedy mróz na rtęć napiera i wypiera niżej zera
      Już cholera trzęsie mnie a przecież myślę że

      Zima trudna zima brudna zima nudna żaden bal
      Zima ziębi zima gnębi ale zimy zimy żal

      Skąd po zimie moje żale nie szaleję w karnawale
      Czemu żegnam w moll nie w dur nie najlepszą z roku pór
      Może to mnie właśnie smuci że ta sama już nie wróci
      Że z szelestem zdartych dat odpłynął życia szmat”

      : )

  4. Chce się płakać ,chce się wyć !!!
    Wiosno przybądź ! by chciało się żyć !!!

    pozdrawiam

  5. Już za chwileczkę, już za momencik….wiosna.

Skomentuj

