Kaplica Aniołów

Kościół św. Trójcy, a inaczej Kaplica Zamkowa na zamku lubelskim. Powstała w IVw., a w XV, król Władysław Jagiełło ufundował wykonanie fresków. Więcej można poczytać tutaj, a tu zobaczyć wszystko w trójwymiarze. Wnętrze jest bardzo ładne, kolory fresków robią wrażenie i do tego wszędzie fruwają tam anioły.

5 komentarzy to “Kaplica Aniołów”

  1. Widziałam ją przez około 2 minuty – ale przez ten czas też zrobiła na mnie wrażenie a dlaczego 2 minuty, bo…. panie właśnie wybierały się na przerwę i delikatnie lecz stanowczo stwierdziły… bardzo proszę przyjść za godzinę🙂 Więc dziękuję za przypomnienie cudeńka. Pozdrawiam

    • niestety tak to czasem bywa z takimi paniami, przerwa to rzecz święta😉
      szkoda, bo warto tam się na spokojnie poprzyglądać, ja też w sumie nie miałam za dużo czasu (ale przynajmniej nie było żadnej wycieczki), więc zrobiłam sobie zdjęcia : ) Pozdrowienia!

  2. Byłem …widziałem …robi wrażenie…rzuca na kolana ..kaplica twoimi oczami też …Pozdrawiam

  3. Genialne malowidła

Skomentuj

