Spacerkiem przez Lublin (1)

migawki z Lublina

*

2 komentarzy to “Spacerkiem przez Lublin (1)”

  1. Pochodzę z Lublina – i chociaż teraz mieszkam gdzie indziej – sentyment pozostał. Tym bardziej, że mam wrażenie że w Lublinie sporo się zmieniło. Na lepsze. Pozdrawiam.

    • Też mogę powiedzieć, że pochodzę z Lublina, bo się tam urodziłam, ale że mieszkałam tam tylko dwa lata, więc niewiele pamiętam : )
      Dopiero w zeszłym roku udało mi się zobaczyć miasto, a to też tylko przez jakieś dwie godziny, w przelocie… Miło jest zobaczyć tyle renesansowych kamienic. Słyszałam, że przez ostatnie lata starówka odżywa i wygląda coraz lepiej. Może kiedyś uda mi się zobaczyć ją latem, kiedy jest więcej życia na ulicach.
      dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam!

Skomentuj

